-- Методи на плащане --
Можете да заплатите поръчката си:
— При доставка на поръчката, заплащате на куриера.
— Директно заплащане с дебитна или кредитна карта (MasterCard, Maestro, Visa, American Express).
— Чрез банков превод по сметка.
-- Връщане / замяна на продукт --
Съгласно закона за защита на потребителите ЗЗП чл. 55 имате право да върнете или замените закупен продукт в рамките на 14 работни дни от датата на закупуване. Върнатият продукт трябва да е опакован в същата опаковка, в изряден търговски вид, без следи от употреба или драскотини.
— За продукти изработени по индивидуални параметри (контактни лещи с диоптри изискващи заявка към производител, както и за изработка на очила с оптични лещи с или без диоптри посочени от клиента се прилага т. 3 от чл. 57. При поръчка на очила с индивуални параметри, стойността на изработените стъкла не се възстановява.
— При отказ/връщане на доставена поръчка на очила с изработени индивидуални диоптрични стойности се възстановява само пълната стойност на диоптричната рамка. При установяване на проблем/дефект при получените очила, са в сила условията от графа Рекламации.
— Ако желаете да замените рамката на поръчаните диоптрични очила, изпратете ни ги обратно, след което ще можем да прехвърлим изработените оптични лещи на нова подходяща за целта рамка. Форма за връщане на продукт.
— Транспортните разходи за връщане на закупен продукт са за сметка на купувача.
— Можете да върнете закупен продукт като: го изпратите по куриер с опция плащане при доставка. по-евтин вариант: изпращане като пощенска пратка. Парите си получавате обратно в рамките на 24 часа с паричен превод.
-- Рекламации --
Всички стоки, които предлагаме са предоставени от официални представители и имат нужните документи. Гаранционен период за съответен период от време, имат само тези продукти от категории "Диоптрични рамки" и "Слънчеви очила", на които изрично е упоменато това. Всички предлагани модели оптични лещи имат 2 или 3 годишен гаранционен период (в зависимост от модела), който касае дефекти (ако даден продукт е получен с такива) или фабрични дефекти, констатирани и упоменати от клиента. При констатиран дефект, закупената стока се връща, подменя и доставя до клиента за наша сметка. Контактните и оптичните лещи с дефект се подменят или се предават за оглед на съответната фирма представител, който може да отнеме 3 до 7 дни или повече в зависимост от марка производител. Моля имайте предвид - оптични лещи, чиито дефекти са възникнали в последствие при неправилна употреба или други обстоятелства не се подменят .
Всички модели контактни лещи, цветни лещи и разтвори имат съответните стикери или документи за произход. При констатирано от клиента несъответствие, закупената стока се връща за наша сметка и се заменя с нова. При констатиран дефект касаещ контактните/цветни лещи, връщането на продукта е за наша сметка, а дефектната стока се предава на официален вносител за оглед, който е възможно да отнеме 1 до 3 дни.
-- Възстановяване на суми -- При отказ от поръчка или връщане на закупена стока, заплатената сума се възтановява съгласно описаните методи във Връщане/замяна на продукт и Рекламации. В случай, че заплащането е осъществено с банкова карта, възстановяването на суми се осъществява чрез нареждане на обратна операция по картата в срок от 2 дни. Всички посочени цени са в български лева с включен ДДС.